Monitoring dostępności e-usług

Co to jest monitoring dostępności e-usług?

Jest to rozwiązanie polegające na sprawdzaniu ogólnodostępnych usług przez specjalistyczne oprogramowanie. Usługa jest sprawdzana przez 24 godziny na dobę z kilku niezależnych serwerów. W przypadku wystąpienia problemu wcześniej przez Ciebie zdefiniowanego, zostaniesz od razu poinformowany. Powiadomienia mogą zostać wysłane za pomocą wiadomości e-mail, sms, a także komunikatora gadu-gadu.

Jakie usługi możesz monitorować?

Monitorować możesz prkatycznie wszystko, co potrzebujesz. Istnieje wiele aplikacji webowych:

- strony internetowe służące jako wizytówki firm
- serwisy sprzedające usługi
- systemy CRM
- systemy B2B
- systemy ERP
- sklepy internetowe

Za pomocą agentów możesz monitorować dowolną aplikację uruchomioną na serwerze.

Jakie z tego płyną korzyści?

Jako administrator wiesz od razu, po wystąpieniu zdarzenia, co się stało i w czym tkwi problem. Nie czekasz, aż przyjdą do Ciebie użytkownicy z informacją, że coś nie działa. Możesz od razu zacząć naprawę.

Kiedy obsługujesz klientów, wiesz w każdej chwili co powiedzieć i nie musisz czekać na informacje z działu technicznego. Dzięki temu jednocześnie oszczędzajasz swój cenny czas i czas współpracowników.